Zahvaljujući Ogierovoj pobjedi, TOYOTA GAZOO Racing sa stilom potvrđuje naslov proizvođača*
Konstruktorski naslov za Toyotu uslijedio je nakon osvajanja naslova vozača i suvozača, koje su osigurali Kalle Rovanperä i Jonne Halttunen na prethodnom reli natjecanju u Novom Zelandu. Ovo je druga godina zaredom da je tim uspio osvojiti tri dostupna naslova. Riječ je o iznimno značajnom uspjehu s obzirom na to da se dogodio nakon velike promjene u tehničkoj regulativi koja je uvedena početkom sezone, kad je potpuno novi GR YARIS Rally1 HYBRID naslijedio model Yaris WRC.
Sveukupno gledano, ovo je šesti put da je Toyota najbolja u klasifikaciji proizvođača za WRC, a treći put od kada se vratila 2017. godine.
Pobjeda na reli natjecanju u Španjolskoj sedma je pobjeda tima u sezoni i prva za aktualnog osmerostrukog prvaka Ogiera. Suvozač mu je bio Benjamin Veillas kojem je ovo 55. pobjeda u karijeri.
U svom prvom reli natjecanju na asfaltu (od siječanjskog relija u Monte Carlu), Ogier se od početka u Španjolskoj istaknuo kao predvodnik, osvajajući tri etape u petak i preuzimajući vodstvo, usprkos činjenici da se morao voziti po prljavijim cestama od svojih suparnika u kombiniranim vremenskim uvjetima. Pobijedio je u još tri etape tijekom svog izvrsnog nastupa u subotu, kad se odvojio od ostalih, a niz je nastavio pobjedom u zadnje dvije etape relija u nedjelju, uključujući završnu etapu gdje je ostvario pobjedu s prednosti od 16,4 sekunde od drugoplasiranog.
Rovanperä je također bio u utrci za pobjedu u petak kad je bio najbrži u četiri etape, da bi na kraju završio na ukupnom trećem mjestu. Njegova nada za osvajanjem drugog mjesta nestala je nakon što je bio jedan od mnogih kojima su se oštetile gume tijekom druge etape natjecanja u nedjelju, i to zbog poklopca odvoda na cesti.
Elfyn Evans bio je među prvih pet na početku relija, ali nije uspio zadržati dovoljno brz ritam da ostane među onima na pročelju kolone. Probušena guma u petak popodne i još jednom na istom mjestu kao Rovanperä tijekom sezone 2017. godine uvelike je utjecala na to u ukupnom poretku na kraju bude šesti, što je i dalje značajan rezultat koji je timu pomogao da ostvari svoj glavni cilj.
Jedno mjesto iza njega, sedmo, mjesto je na kojem je završio Takamoto Katsuta koji se oporavio od teškog starta i dobro se držao, držeći konstantnu brzinu u svojoj prvoj utrci na natjecanju TGR WRT Next Generation.