Odaberite

Ekološka održivost

Saznajte više o mnoštvu načina na koje činimo mobilnost održivom

Održivost je u središtu svega što činimo. Fokusiramo se na stvaranje sve boljih automobila koji omogućavaju ljudima čišći i sigurniji život, s manje stresa i boljom povezanošću. Nastojimo razviti rješenja mobilnosti u budućnosti koja povezuju ljude, vozila i grad radi značajnog smanjenja gužvi i zagađenja. Želimo voditi poslovanje koje je profitabilno, održivo i odlično mjesto rada.

Održivost je temeljna za način na koji vodimo poslovanje u Toyoti, kao što je navedeno u našoj Globalnoj viziji 2011. Stremimo isporučivati proizvode i usluge koji poštuju planet i obogaćuju živote ljudi u zajednicama u kojima radimo. 2015. smo objavili Toyotin ekološki izazov 2050. radi iskoraka prema društvu u kojem ljudi, automobili i priroda mogu živjeti zajedno, u skladu. Ovih šest izazova su postavljeni tako da se ne zaustavljaju na nultom utjecaju na okoliš, u nadi postizanja pozitivnog neto utjecaja.

Danas se automobilska industrija suočava s većim izazovima nego ikada prije. A, održivost je, više nego ikada, dio rješenja. Povećanje zagađenja u gradovima je dovelo do strožih međunarodnih i nacionalnih propisa, tražeći da automobili budu zeleniji kroz cijeli svoj životni ciklus. Istovremeno, društvo i regulatori očekuju da automobili budu sigurniji, bolje povezani i sposobni komunicirati s okolinom. Mi u Toyoti napredujemo uz poslovne izazove koristeći ih kao priliku za inovacije i poboljšanje našeg poslovanja.

Mobilnost za sve

Naš pristup održivosti je usmjeren na „Sve bolju mobilnost za sve“. Želimo stvoriti nove prilike za stranke, izmijeniti život nabolje i donijeti nova otkrića. Vjerujemo da je, uvijek kada imate slobodu kretanja, sve moguće. Naša kampanja ‘Započni svoje nemoguće’ utjelovljuje ovu viziju: društvo inkluzivne mobilnosti za sve, uključujući starije i ljude s ograničenim sposobnostima. Mobilnost treba biti dostupna svima.

Suradnja, komunikacija i zajednica     

 

Toyota Motor Europe ima dugu tradiciju pružanja podrške lokalnoj proizvodnji, stvarajući bogatstvo i radna mjesta, te razvijajući vještine u našim zajednicama. Danas s ponosom možemo reći da smo u Europi istinski lokalni igrač, s 20.000 zaposlenika, 9 proizvodnih pogona, centrima za istraživanje i razvoj te za dizajn, te 29 prodajnih i marketinških organizacija koje pokrivaju 53 zemlje. 8 od 10 modela koji se prodaju u Europi se lokalno proizvode.

Iako, s jedne strane, imamo viziju društva, shvaćamo da društvo, s druge strane, ima očekivanja od nas. Kako bismo ih mogli ispuniti i nadmašiti, slušamo i surađujemo sa svim našim dionicima kako bismo shvatili njihove potrebe. Stvaramo trajna prijateljstva s našim zajednicama. Fokusirani smo na neprekidno poboljšanje u našem poslovanju i lancu dobave, u partnerstvu s našim zaposlenicima i dobavljačima. Kroz uzajamnu podršku, otvorenu komunikaciju i dijeljenje najbolje prakse, osiguravamo da naši dobavljači pružaju najvišu kvalitetu i ostaju konkurentni.

Čvrsti temelj održivog rasta

Vjerujemo da će nam zbroj potencijala naših talenata omogućiti nastavak našeg održivog rasta i doprinos europskom gospodarstvu. Namjeravamo učiniti zajednicu i društvo boljima. Stavljajući ljude u središte svega što činimo, nastojimo istinski ostvariti održivo društvo u harmoniji ljudi i prirode.