Sve bolji automobili
Kvaliteta je u samoj srži svega što radimo i, sukladno načelu Kaizen, uvijek tražimo načine na koje možemo uvesti poboljšanja kako bismo bili sigurni da ćemo našim strankama pružiti proizvode i usluge najbolje kvalitete
Sve bolji automobili
Kvaliteta je u samoj srži svega što radimo i, sukladno načelu Kaizen, uvijek tražimo načine na koje možemo uvesti poboljšanja kako bismo bili sigurni da ćemo našim strankama pružiti proizvode i usluge najbolje kvalitete
Što kažu našI zaposlenici
Ljudi koji rade u našim proizvodnim pogonima širom svijeta silno su ponosni na to što rade. Njihova posvećenost savjesnom obavljanju posla na svakom koraku je ključna kako bismo osigurali da našim strankama isporučujemo vozila najviše kvalitete.
Naš pristup kvaliteti se temelji na filozofiji ''ji'' kotei kanketsu, što znači „osigurati da se na linijama ne događaju nikakve nepravilnosti, te da se nepravilnosti nikada ne prenose na sljedeći postupak.“ Naš cilj je imati „nula nepravilnosti“ u svim proizvodnim postupcima. Ovaj koncept je uočljiv u Toyotinom proizvodnom sustavu, u kojem svaki pojedini radnik preuzima odgovornost za kvalitetu svog rada.
Priča koju ovdje iznosi član proizvodnog tima u UK jasno prikazuje kako briga o kvaliteti stvara snažan tim i pokazuje poštovanje za naše stranke. Kako je objasnio: „Briga o kvaliteti je temelj pristupa“.
Izučavali smo i usvajali načine za poboljšanje kvalitete još od početka našeg poslovanja.
Kako su načini proizvodnje postajali sve složeniji, vozila su postajala sve kompleksnija, a potrebe i očekivanja stranaka u cijelom svijetu su se razvijala. Neprekidno smo poboljšavali svoje znanje, postupke i proizvode kako bismo pružali bolju kvalitetu u svemu što proizvodimo i radimo.
Uz pogodnost gotovo cijelog stoljeća iskustva, stvorili smo globalnu reputaciju koju smo potpuno posvećeni održavati i širiti.
Mnogo od toga što danas radimo kako bismo osigurali najvišu kvalitetu našeg poslovanja i naših proizvoda već je godinama dio našeg načina rada – još od vremena prije nego smo počeli proizvoditi vozila. Ponosni smo na ove tradicije, koje nastavljamo razvijati i poboljšavati kako bismo savladali nove prepreke.
Osnovna načela koja stoje iza sustava osiguranja kvalitete naše kompanije, uključujući ‘Customer First’ (Stranka na prvom mjestu), ‘Quality First’ (Kvaliteta na prvom mjestu) i ‘Genchi Genbutsu (Uvjeri se na licu mjesta)’, ustanovljena su kada je kompanija osnovana. Otad se ova načela prenose i uključuju na svim organizacijskim razinama današnje Toyote, od prodajnog salona do izvršnog poslovodstva.