Odlučni smo u pružanju najkvalitetnije moguće podrške strankama. Osmislili smo učinkovite postupke kako bismo, kada se suočite s nekom poteškoćom s vašom Toyotom, mogli procijeniti poteškoću, te je ispraviti uz najmanje neugodnosti po vas. Naši uredi za kvalitetu širom svijeta provjeravaju naš rad i traže načine za uspješniji rad. Naša filozofija „stranka na prvom mjestu“ je dio Toyotinog DNK i znači da uvijek slušamo što nam želite reći i koristimo vaše mišljenje i iskustvo kako bismo provodili neprestana poboljšanja.
Kada otkrijemo neku poteškoću koja bi mogla ugroziti sigurnost stranaka, odmah poduzimamo nužne korektivne korake. Akcije koje poduzimamo su predmet preventivnih servisnih kampanja vozila. Kontaktiramo vlasnike svih zahvaćenih vozila, a popravci ili podešavanja koja provodimo na njihovim vozilima su besplatna po stranke.
Kada moramo provesti preventivnu servisnu kampanju vozila, činimo sve što možemo kako bismo vam pružili sigurnost i izazvali čim manje neugodnosti. Kako biste čim bolje razumjeli naš postupak preventivne servisne kampanje, molimo vas da pročitate odgovore na najčešća pitanja.