Pronađi moj automobil
- Uz pomoć aplikacije MyToyota (ili putem portala MyToyota Portal) možete provjeriti zadnju lokaciju na kojoj se nalazilo vaše vozilo Toyota. Ovisno o vašem modelu vozila Toyota, podaci o lokaciji dobivaju se na temelju zadnje zabilježene geolokacije, što je podatak koji se šalje u vaše vozilo Toyota u trenutku kad ste zadnje isključili kontakt na vozilu ili se prenose podaci u stvarnom vremenu.
- Lokaciju na kojoj je vaše vozilo Toyota parkirano možete provjeriti na karti, a među prikazanim podacima bit će i adresa lokacije (ako je dostupna) i vrijeme kada ste vozilo na toj lokaciji parkirali. Možete uključiti navigaciju da vas navodi do mjesta na kojem se nalazi vaše vozilo Toyota (s prikazom rute, udaljenosti i vremena koliko vam treba pješice do lokacije na kojoj se nalazi vaše vozilo Toyota) prijavom na račun u aplikaciji MyToyota ili putem neke druge lokacije (primjerice, Apple Maps, Google Maps itd.).
- Ako je vaše vozilo Toyota opremljeno uređajem koji omogućuje pristup i upotrebu usluge internetskog pristupa, podatak o tome na kojoj se lokaciji nalazi vaše vozilo Toyota prenosit će se više puta tijekom vožnje, a pritom vam je omogućeno i da podataka o lokaciji svog vozila podijelite s nekim drugim. Ako postavite dijeljenje podataka o lokaciji u stvarnom vremenu, možete odabrati osobe s popisa kontakata a kojima želite podijeliti podatak o lokaciji svog vozila, kao i koliko dugo to želite činiti za pojedini kontakt. Za aktivaciju ove značajke možete upotrijebiti korisničko ime s nekog od računa za društvene mreže koji imate.
Funkcija slanja podataka u automobil Share To Car
- Ako je vaše vozilo Toyota opremljeno povezanim uređajem za navigaciju, možete samo izraditi plan puta prema vlastitim željama u aplikaciji MyToyota i potom ga poslati u svoje vozilo Toyota. Možete zadati predviđeno vrijeme kretanja ili ciljano vrijeme dolaska na odredište. Pri izračunu rute sustav će predvidjeti vjerojatno stanje u prometu u zadanom vremenu i prikazati potrebno vrijeme vožnje u skladu s time. Podatke o vožnjama koje pošaljete u vozilo možete pregledavati, uređivati i ponovno ih poslati u svoje vozilo Toyota. Možete dodavati dodatne lokacije odnosno interesne točke koje se nalaze na putu do vašeg zadanog odredišta. Dodatne informacije o mogućnostima povezivanja i radu sustava za navigaciju koji je ugrađen u vaše vozilo dostupne su u korisničkom priručniku vozila Toyota i na portalu MyToyota Portal.
Funkcija navođenja Car to Door
- Ako je vaše vozilo Toyota opremljeno povezanim uređajem za navigaciju, aplikacija MyToyota predložit će vam navođenje do odredišta koje ste unijeli u sustav za navigaciju nakon što napustite vozilo. U okviru usluge uzet će se u obzir razlika između lokacije vašeg odredišta i lokacije na kojoj ste parkirali vaše vozilo Toyota. Drugim riječima, ako ne uspijete parkirati svoje vozilo Toyota na odredištu koje ste unijeli u sustav za navigaciju, možete nastaviti upotrebljavati navigaciju putem aplikacije MyToyota kako biste došli do konačnog odredište (primjerice, pješice). Isto tako, navigaciju možete nastaviti i putem neke druge mobilne aplikacije. Mi ćemo obraditi podatke o lokaciji vašeg konačnog odredišta i lokaciji na kojoj se nalazi vaše (parkirano) vozilo Toyota. Dodatne informacije o mogućnostima povezivanja i radu sustava za navigaciju koji je ugrađen u vaše vozilo dostupne su u korisničkom priručniku vozila Toyota i na portalu MyToyota Portal.
Analitički podaci o vožnji
- Putem aplikacije MyToyota (ili na portalu MyToyota Portal) možete pregledati podatke o stilu vožnje / ponašanju ovisno o geolokacijskim podacima, prema očitanjima žiroskopa i G-senzora te ovisno o prijeđenoj kilometraži i podacima o potrošnji goriva. Svi ovi podaci dostupni su za svaku vožnju odnosno putovanje. Svaku pojedinu vožnju odnosno putovanje možete označiti kao „privatnu” ili „poslovnu” i generirati izvještaj u kojem ćete moći vidjeti događaje kao što su, primjerice, naglo kočenje i snažno ubrzavanje, zajedno s podacima o tome kada su se i na kojoj lokaciji dogodili.
Podsjetnici za servis
- Na temelju podataka o prijeđenoj kilometraži vašeg vozila Toyota, slat ćemo vam obavijesti o nadolazećim redovnim servisima ili servisima prema zadanim intervalima. Ovi podsjetnici organizirani su u skladu s pravilima koja vrijede u zemlji za koju imate pretplatu na određene usluge i njihova dostupnost i/ili točnost može se razlikovati. Kad dobijete podsjetnik možete zakazati termin u ovlaštenom servisu prema vlastitom izboru. Preporučujemo vam da putem svog računa MyToyota zadate omiljene ovlaštene servise i distributere. Ako propustite potvrditi prvi podsjetnik, možda ćemo vam ga ponovno poslati.
- Sami ste odgovorni za redovno održavanje i servisiranje svog vozila Toyota u preporučenim intervalima. To što vam mi pružamo ovu uslugu i šaljemo vam obavijesti s podsjetnicima vas ni u kojem slučaju ne oslobađa ove odgovornosti.
Zaštita baterije
- Ovisno o tome kojim je povezanim uređajem opremljeno vaše vozilo Toyota, u aplikaciji MyToyota prikazat će se razina napunjenosti vaše pogonske baterije od 12 V. Ako razina napunjenosti baterije padne ispod razine koja je potrebna za pokretanje vozila Toyota, u aplikaciji MyToyota prikazuje se poruka upozorenja.
Sustav za pomoć u slučaju nesreće Accident Assistant
- Dostupnost ove usluge ovisi o tome koja je vrsta uređaja povezanog s automobilom instalirana u vaše vozilo Toyota. Ako je ova usluga dostupna za vaše vozilo Toyota, pojedini senzori koji su povezani s povezanim uređajem u automobilu pratit će jačine udara vašeg vozila Toyota. Ako jačina udara prijeđe unaprijed zadan prag, dobit ćete obavijest o pretrpljenom udarcu. Sve takve informacije u vezi sa „sudarom” mogu se proslijediti lokalnoj kompaniji koja pruža uslugu pomoći na cesti u okviru Toyotine usluge Toyota Roadside Assistance (RSA) i iz koje vam se potom netko može javiti radi pružanja pomoći, a ovisno o podacima o sudaru i u skladu s lokalnim pravilima. Netko iz službe RSA javit će vam se na adresu ili broj koji su navedeni među osobnim podacima koji su dostupni na vašem računu MyToyota. Isto tako, poziv ili poruku mogu dobiti osobe koje ste naveli za kontakt u slučaju nužde (ako postoje) na svom računu MyToyota, a u skladu s lokalnim pravilima za RSA. Ako osoba iz službe RSA ne može dobiti vas (primjerice, zato što ne možete odgovoriti na poziv ili poruku) ili neku drugu osobu koju ste naveli kao kontakt za slučaj nužde, RSA može, ovisno o lokalnim pravilima i ozbiljnosti sudara, uključiti neku drugu hitnu službu ili policiju. Vi i osobe koje odredite kao osobe za kontakt u slučaju nužde uvijek možete prihvatiti ili odbiti pomoć koju vam želi pružiti RSA.
- Ne dajemo nikakva jamstva u pogledu dostupnosti ili kvalitete bilo kakvog oblika pomoći u slučaju nužde koji vam možemo pružiti. RSA ni TME ni u kojem slučaju nisu odgovorni za nepravilnosti pri pružanju pomoći u slučaju nužde ili policijske pomoći, kao ni za pogreške ili kašnjenja do kojih može doći tijekom postupka pružanja pomoći.
- Ako aktivirate način rada „za zaštitu privatnosti” putem aplikacije MyToyota i/ili putem računa MyToyota (npr. ako isključite dijeljenje podataka o geolokaciji za svoje vozilo Toyota), nećemo uspjeti locirati vaše vozilo Toyota u slučaju sudara i ova usluga neće funkcionirati (pogledajte uvjete za upotrebu usluga Connectet Services i pravila privatnosti za ove usluge kako biste saznali više o načinu rada za zaštitu privatnosti).
- U određenim okolnostima, aktivirat će se obavezna funkcija poziva u slučaju nužde: Napominjemo da će vaše vozilo Toyota automatski obavijestiti hitne službe u zemlji u kojoj se nalazi vaše vozilo Toyota u trenutku sudara prilikom kojeg se otvori neki zračni jastuk. Ovo je uređeno EU regulativom za „e-pozive” (regulativa (EU) 2015/758 Europskog parlamenta i vijeća od 29. travnja 2015.) i sličnim lokalnim pravilima koja vrijede izvan zemalja Europske unije, ako je to primjenjivo.
Kontrolna svjetla upozorenja
- Ovisno o tome kojim je povezanim uređajem opremljeno vaše vozilo Toyota, u aplikaciji MyToyota mogu se prikazati neki signali upozorenja za vaše vozilo Toyota. Ovi signali upozorenja signaliziraju, ali ne predstavljaju zamjenu za kontrolna svjetla upozorenja koja se prikazuju na ploči s instrumentima i kombiniranim instrumentima u vozilu Toyota. Vi ste kao vozač sami u svakom trenutku odgovorni djelovati u skladu s kontrolnim svjetlima upozorenja koja vam se prikazuju u vozilu Toyota.
- Ovi signali upozorenja prenijet će se u mrežu Toyota kako bi vam se mogla pružiti podrška i pomoć ako vam je potreban popravak. Ako date odobrenje tvrtki Toyota i u aplikaciji MyToyota, imat ćete priliku odlučiti želite li da netko s vama kontaktira ili ne. Napominjemo da Toyota i mreža Toyota ne pružaju nikakva jamstva da će kontaktirati s vama u vezi s uključenim kontrolnim svjetlom upozorenja budući da ova usluga uvelike ovisi o regiji, dostupnosti i tome ima li signala mobilne mreže. Ako vam se prikaže poruka upozorenja, pridržavajte se uputa iz korisničkog priručnika i primijenite tamo navedene korake.
Razina goriva
- Ovisno o tome kojim je povezanim uređajem opremljeno vaše vozilo Toyota, u aplikaciji MyToyota prikazat će se podatak o tome koliko je goriva dostupno u spremniku u vašem vozilu Toyota. Preostala razina goriva prikazat će se u postocima u odnosu na ukupni kapacitet goriva (koliko ga ukupno stane u spremnik). Koja će se razina goriva prikazati ovisi o tome koje je podatke sa senzora mjerača razine goriva zadnje primilo vaše vozilo Toyota u trenutku kad ste zadnji put isključili kontakt. Obzirom na to, moguća su odstupanja između vrijednosti razine goriva koja se prikazuje u aplikaciji MyToyota i podatka o razini goriva koji se prikazuje na ploči s instrumentima u vašem vozilu Toyota. Moguća su i minimalna odstupanja ovisno o tome kakvi uvjeti vladaju na mjestu gdje je vaše vozilo Toyota parkirano (primjerice, vanjska temperatura, nagib itd.). Uvijek se držite podataka koji se prikazuju na mjeraču razine goriva na ploči s instrumentima u vašem vozilu Toyota jer Toyota ni u kojem slučaju ne snosi odgovornost za točnost i potpunost informacija koje se prikazuju u aplikaciji MyT.
Funkcija Hybrid Driving Coaching
- Ova usluge omogućuje vam da se informirate o tome koliko je učinkovita vaša vožnja na hibridni pogon putem aplikacije MyToyota, a na temelju ključnih pokazatelja za hibridni sustav (vrijeme vožnje samo na struju i učinkovitost hibridne vožnje).
- Svi ovi podaci dostupni su za svaku vožnju odnosno putovanje. Svaka se vožnja mapira s istaknutom količinom vožnje samo na struju te raznim događanjima i poduzetim radnjama tijekom vožnje (ubrzavanje, kočenje i konstantna brzina), a koji su povezani s funkcijom koja ima za cilj pomoći vam da usvojite bolje tehnike i znanja koje vam mogu pomoći da smanjite potrošnju goriva. Svim prikupljenim podacima lako možete pristupiti i tako pratiti koliko je učinkovita vaša vožnja na hibridni pogon i mijenja li se s vremenom.
Značajke dostupne na daljinu
Ovisno o tome kojim je povezanim uređajem opremljeno vaše vozilo Toyota, u aplikaciji MyToyota prikazat će se podatak o razini napunjenosti baterije i preostalom dosegu vašeg plug-in hibridnog ili električnog vozila.
Preostali doseg prikazuje se u km, ali može se razlikovati od dosega koji se prikazuje u automobilu. Uvijek se držite podatka o baterije koji se prikazuje na ploči s instrumentima u vašem vozilu Toyota.
Toyota ni u kojem slučaju ne snosi odgovornost za točnost i potpunost informacija koje se prikazuju u aplikaciji MyT. Osim toga, ova usluga vam omogućuje da na daljinu zakažete termin za sesiju punjenja za svoj automobil.
Ovisno o tome kojim je povezanim uređajem opremljeno vaše vozilo Toyota, moći ćete na daljinu unaprijed zagrijati ili rashladiti svoje vozilo putem aplikacije MyToyota. Ovisno o modelu vašeg vozila, možda ćete moći i odrediti željenu vrijednost temperature na daljinu, uključiti uređaj za odmrzavanje vjetrobranskog ili stražnjeg stakla ili zadati aktivaciju za jednu ili više sesija predgrijanja ili predhlađenja vašeg automobila.
Ako želite upotrebljavati usluge daljinskog upravljanja, pobrinite se za sljedeće:
- U potpunosti imobilizirajte vozilo i provjerite razinu sigurnosti u neposrednom okruženju vozila. Provjerite da u vozilu nema drugih osoba ni životinja.
- Nemojte pokretati sustav ako je otvoren poklopac motora ili ako je vozilo parkirano u zatvorenom prostoru bez ventilacije.
- Ovu uslugu upotrebljavajte samo kad je to neophodno. Pazite na zaštitu okoliša i razinu buke i zagađenja zraka svedite na minimum.
Uvijek se pridržavajte lokalnih i nacionalnih zakonskih propisa kojima te usluge mogu biti ograničene u vašem području (primjerice, u pojedinim općinama ili parkovima prirode).
Toyotina mreža za punjenje
- Toyotina mreža za punjenje omogućuje vam pristup jednoj od najvećih paneuropskih mreža za punjenje. Moći ćete pretraživati stanice za punjenje i pregledavati detalje o svakoj stanici za punjenje, primjerice o njihovoj dostupnosti u stvarnom vremenu, dostupnoj brzini punjenja i vrstama priključaka.
- Ako se pretplatite, uz već navedene informacije moći ćete vidjeti koje su cijene punjenja i otključati stranicu za punjenje putem aplikaciji ili s RFD karticom te odmah započeti sa sesijom punjenja. Na kraju svakog mjeseca dobit ćete račun za sve sesije punjenja.
- Neke od tih usluga možda će vam pružati naši vanjski partneri, a neke osobne podatke kao što su VIN (identifikacijski broj vozila), korisnički ID, ID ugovora i datum početka, proslijedit ćemo svojim partnerima. Toyotina mreža za punjenje usluga je koju pružamo u suradnji s tehničkim partnerima i podliježe dodatnim odredbama i uvjetima te za nju vrijedi druga obavijest o zaštiti privatnosti, a sve to dostupno je na sljedećoj adresi: [https://www.Toyota-Charging-Network.eu (for TOYOTA) / https://www.lexus-charging-network.eu/web/lexus-global (for LEXUS)].
Polica osiguranja na temelju upotrebe (eng. Usage Based Insurance) i potpuno hibridna polica osiguranja (eng. Full Hybrid Insurance)
- Police Usage Based Insurance (UBI) i Full Hybrid Insurance (FHI) police su osiguranja za motorna vozila koje pruža osiguravajuća tvrtka posredstvom naše podružnice Toyota Insurance Management SE, a u kojima se polica osiguranja izračunava na temelju podataka o vožnji koje generira nositelj police i neki od vozača, a ovisno o podacima o ubrzavanju, kočenju, prekoračenju propisane brzine vožnje i načinu vožnje u zavojima.
- Ako se korisnik pretplati na UBI ili FHI, potrebni podaci o vožnji poslat će se osiguravatelju koji ima ulogu kontrolora podataka i koji treba provjeriti ispunjavaju li podaci uvjete potrebne za ugovor.
- Ugovori za UBI i FHI zasebni su proizvodi u odnosu na MyT, a korisnici se na njih mogu pretplatiti putem osiguravatelja i posredstvom podružnice Toyota Insurance Management SE, a podložni su posebnim odredbama i uvjetima koje korisnici prihvate u trenutku pretplaćivanja.
- Nakon što se aktivira pretplata za ugovore UBI ili FHI, status vožnji, zajedno s izračunatim podacima o vožnji, bit će dostupni u aplikaciji MyT. Kako bi sve bilo potpuno transparentno, značajka vizualizacije (pregleda) zasebna je usluga koja je u potpunosti opcionalna ne utječe na valjanost ni upotrebu ugovora za UBI ili FHI, koji se mogu upotrebljavati bez aplikacije MyToyota i računa MyT. Ako su vam potrebne dodatne informacije, otvorite poveznicu.
Status automobila
Putem aplikacije MyToyota odmah možete provjeriti status svog vozila. Ovisno o tome kojim je povezanim uređajem opremljeno vaše vozilo Toyota, u aplikaciji MyToyota prikazivat će se različiti statusi za vrata vozila, stakla, krovni otvor, vrata prtljažnika ili ako vam slučajno u automobilu ostane pametni ključ (eng. Smart Key).
Možda ćete primiti direktnu obavijest 4 minute nakon što isključite kontakt. Ova obavijest prikazuje se u slučajevima kad postoji nešto neobično sa statusom vašeg automobila (funkcija primanja direktnih obavijest mora biti aktivirana u postavkama pametnog telefona ako želite primati obavijesti). Možete dobiti jednu ili više sljedećih obavijesti:
- Spuštena su stakla (ako je jedno ili više stakala ostalo spušteno)
- Otključana su vrata (ako neka vrata ostanu otključana)
- Klizni krovni otvor je otvoren (ako ostane otvoren klizni krovni otvor)
- Uključena su svjetla (ako vam ostanu uključena prednja ili stražnja svjetla).
Zaključavanje/otključavanje
Ovisno o tome koji je povezani uređaj ugrađen u vaše vozilo Toyota, možete zaključavati i otključavati vozilo na daljinu putem aplikacije MyToyota u samo nekoliko klikova.
Napominjemo da zaključavanje automobila nije moguće u sljedećim situacijama:
- ako neka vrata ostanu otvorena
- ako ostane pametni ključ u automobilu
- ako je uključen alarm
- ako je automobil zaključan ključem.
U svim navedenim slučajevima gumb za zaključavanje bit će deaktiviran.
Prije nego što upotrijebite značajku zaključavanja, pobrinite se da djeca, starije ili nemoćne osobe ili životinje nikad ne ostaju u automobilu bez nadzora kako ih ne biste nehotično tamo zaključali. Ako ostanu u vozilu, može doći do srčanog udara, dehidracije ili hipotermije, ali i smrti i teških ozljeda. Toyota ni u kojem slučaju nije odgovorna ni za kakvu materijalnu štetu, oštećenja ili nezgode koje se dogode kao posljedica ovakvog zaključavanja vozila. Korisnik na sebe preuzima sve rizike i svaku odgovornost koja proizlazi iz ovakvog zaključavanja vozila.
Moramo napomenuti da upotreba ove značajke otključavanja vozila može omogućiti neovlašteni pristup vašem vozilu. Toyota ni u kojem slučaju nije odgovorna ni za kakvu materijalnu štetu, oštećenja ili nezgode koje se dogode kao posljedica ovakvog otključavanja vozila. Korisnik na sebe preuzima sve rizike i svaku odgovornost koja proizlazi iz ovakvog otključavanja vozila.
Funkcija Car Spotter
Ovisno o tome kojim je povezanim uređajem opremljeno vaše vozilo Toyota, može vam biti dostupan jednostavan način da lakše pronađete svoj automobil na krcatom parkiralištu. Upotrijebite funkciju Car Spotter i daljinski će se uključiti svjetla upozorenja (sva četiri pokazivača smjera) te vam pomoći da locirate svoje vozilo. Svjetla upozorenja uključuju se na 30 sekundi. Po isteku ovih 30 sekundi, možete ponovno aktivirati funkciju i uključiti svjetla upozorenja.