Odaberite

Toyotina pomoć na cesti

Budite spokojni u vožnji zahvaljujući programu Toyota Eurocare. Kao dio naše predanosti zadovoljstvu stranaka, Toyota s veseljem pruža strankama usluge Toyota Eurocare tijekom 10 godine nakon kupnje vozila. Toyotina neprekidna posvećenost kvaliteti, i stručnost i pogodnosti koje nudi program Toyota Eurocare, znači da nikada ne morate brinuti kada se u vožnji pojavi neki problem — pomoći ćemo vam da čim prije nastavite put.

Nalazite se u Hrvatskoj, nazovite: 0800 22 22 22
Nalazite se u inozemstvu, nazovite: +385 1 66 59 939

Što pokriva program pomoći na cesti Toyota Eurocare?

Mehanički kvar

Ako se vaš automobil pokvari, pobrinut ćemo se da čim prije nastavite vožnju.

Nesreća

U slučaju nesreće možemo vam pomoći da vi, i vaša Toyota, čim prije nastavite vožnju.

Propust vozača

U slučaju teškoća kao nedostatak goriva, prazan akumulator, prazna guma, gubitak ključeva ili zaključani ključevi, tu smo da to riješimo.
  • Što je uključeno?

    • Vuča vozila
    • Opcija zamjenskog vozila
    • Mogućnost prijevoza popravljenog vozila
    • Nastavak putovanja
    • Hotelski smještaj ako vaše vozilo nije pokretno 

Koje su usluge uključene u program Toyota Eurocare?

  • Ako pokušaj popravka vozila na licu mjesta ne uspije ili je neizvediv, Toyota Eurocare će osigurati vuču vozila do najbližeg ovlaštenog Toyota servisa.
  • Ako je vozilo potrebno smjestiti na čuvanom mjestu dok se čeka vučna služba, Toyota Eurocare će organizirati i platiti trošak smještaja do najveće cijene od 74 EUR (u protuvrijednosti u HRK).
  • Toyota Eurocare će isto tako organizirati vuču prikolice (standardna vučna kugla 50 mm) do istog ovlaštenog servisa Toyota, ako je pogođeno vozilo vuklo takvu prikolicu.
  • Bilo koja vuča hibridnog vozila mora bit izvršena preko kamiona sa ravnim dnom. 

  • Toyota Eurocare je pri ruci za davanje savjeta ili prenošenja poruke nekome tko treba biti obaviješten o problemu s vozilom.
  • Ako se kvar dogodi više od 50 km od prebivališta korisnika, možda nećemo moći pokriti sve troškove rješavanja problema, ali ćemo vam pomoći u pronalaženju rješenja.

  • Ako nepokretno vozilo treba preuzeti od ovlaštenog Toyota servisera smještenog više od 50 km od prebivališta korisnika, tada će, na zahtjev korisnika, Toyota Eurocare organizirati i platiti željeznički prijevoz prvim razredom, u jednom smjeru za jednu osobu, do mjesta na kojem je vozilo popravljeno. U slučaju da putovanje vlakom traje duže od 6 sati, alternativno će se ponuditi zrakoplovna karta poslovne klase.
  • Ako se kvar dogodi više od 50 km od kućne adrese korisnika, a ovlašteni Toyota serviser nije u mogućnosti popraviti automobil istog dana, tada vozač i putnici mogu birati jednu od sljedećih pogodnosti:

  • Ukoliko korisnik želi ostati u blizini vozila dok traje popravak, Toyota Eurocare će organizirati i platiti hotelski smještaj za korisnika i putnike do najviše četiri noći i do najvećeg iznosa od 112 EUR (u protuvrijednosti u HRK) po osobi, po noći, u skladu s raspoloživim kapacitetima.
  • Obroke i druge posljedične troškove snose korisnik i putnici.

  • Toyota Eurocare će dogovoriti i platiti željeznički prijevoz prvim razredom za vozača i putnike, što im omogućava nastavak putovanja do izvornog odredišta na pokrivenom području ili povratak u prebivalište korisnika (zemlja u kojoj je vozilo registrirano).
  • U slučaju da putovanje vlakom traje duže od 6 sati,  alternativno će se ponuditi zrakoplovna karta poslovne klase.

  • Ako se svi vozači u predmetnom vozilu razbole i nije moguće nastaviti putovanje, Toyota Eurocare će osigurati vozača o svom trošku.
  • Ovaj vozač će pomoći preostalim putnicima nastavak putovanja do korisnikovog doma ili nastavak putovanja do izvornog odredišta na pokrivenom području.
  • Sve dodatne troškove, osim usluga vozača, pokriva korisnik.

  • Ako korisniku više odgovara korištenje zamjenskog vozila, Toyota Eurocare će osigurati zamjensko vozilo slične klase za vrijeme trajanja popravka, a na najviše tri dana.
  • lako ćemo uložiti maksimalni trud osigurati ekvivalentno vozilo, ne preuzimamo odgovornost za probleme koji nastanu kao rezultat ograničene lokalne ponude ili nemogućnosti lokalnog partnera ili drugih tvrtki u osiguranju vozila korisniku. Sve dodatne troškove, osim troškova najma vozila, snosi korisnik.