Odaberite

Kako smanjujemo utjecaj našeg poslovanja na okoliš?

Važan smo sudionik proizvodnje širom Europe, s pogonima za proizvodnju vozila, motora i mjenjača u UK, Francuskoj, Češkoj, Poljskoj, Rusiji, Turskoj i Portugalu. Shvaćamo ogromnu važnost ponašanja kao „dobar susjed“ svugdje gdje poslujemo. Ova vrijednost obuhvaća sve, od dobrog poslodavca do zaštite i poboljšavanja okoliša i zajednica oko nas.

Neprekidno tražimo nove načine smanjivanja naše potrošnje prirodnih resursa i smanjivanja naše emisije stakleničkih plinova. Koristimo različite načine za hvatanje i korištenje topline i električne energije dobivene od sunca, te koristimo obnovljivu biomasu kao alternativu plinu za grijanje. Radimo i na postizanju učinkovitijih načina prijevoza dijelova i gotovih vozila, bolje koristeći logistiku i prijevoz, s manje utjecaja na okoliš. Ovdje su neke od inicijativa koje poduzimamo:

Solarni zid

Tvornica Toyota Motor Manufacturing Francea u Valenciennesu, koja je dom Yarisa, koristi toplinu sunca kao način da, bez ispuštanja ugljika, potpomogne svoj sustav centralnog grijanja. Ispred južnog zida zgrade postavljen je solarni zid, sloj perforiranog metala površine 410 m2. Time je nastao zračni džep koji grije sunce. Koristeći ventilaciju i prirodnu konvekciju, topli zrak ulazi u sustav koji zagrijava prešaonicu gdje se štancaju karoserijski limovi.

Solarni nizovi

Toyota Motor Manufacturing UK je smanjila svoj ugljični otisak korištenjem solarne energije kao dopune u napajanju svojih tvornica. Ona upravlja jednim od najvećih solarnih nizova u britanskoj industriji u svojoj tvornici u Burnastonu te jednim manjim sustavom u tvornici motora u Sjevernom Walesu. Sveukupno, 17.000 fotonaponskih ploča može proizvesti gotovo 7.250 mW/h električne energije, dovoljno za proizvodnju 7.000 automobila i 22.500 motora godišnje.

 

Hvatanje kišnice

Voda je dragocjeni resurs, a mi smo ostvarili značajne uštede količine koja nam je potrebna za proizvodnju svakog vozila. U Valenciennesu smanjujemo količinu vode koju crpimo iz vodovodne mreže hvatanjem kišnice u dva velika jezera unutar tvorničkog kruga. Jezera, površine 6.200 m2 i 10.380 m2, nam pomažu da smanjimo na nulu korištenje javne vodovodne mreže u našem proizvodnom postupku. Uspjeh ovog načina je donio Toyota Motor Manufacturing Franceu platinastu nagradu našeg internog programa Globalna ekološka nagrada.

Kotao na biomasu

Tvornica u Valenciennesu je smanjila svoju emisiju stakleničkih plinova zamjenom jednog od svojih plinskih kotlova kotlom koji se zagrijava izgaranjem peleta od biomase. Razvijen u partnerstvu sa specijalistima za energiju, EDF Optimal Solutions, ovaj kotao je upogonjen u ožujku 2015. Može proizvesti 1000 kW, a koristi se za održavanje stalne temperature u postupcima obrade površine vozila.

Pametna rješenja u pakiranju

Prijevoz dijelova i vozila do i iz naših tvornica je područje na kojem možemo smanjiti emisiju ugljika promišljanjem načina na koji možemo prevoziti robu učinkovito, s najmanje moguće gubitaka. Timovi surađuju i pažljivo razmatraju različite vrste i oblike dijelova koje koristimo kako bi smislili način pakiranja koji omogućava prijevoz odjednom čim većeg broja dijelova, cestom ili željeznicom.

Ishod je bolja prostorna učinkovitost, manja emisija CO2 i pakiranje koje je lakše napuniti, utovariti i istovariti. Potičemo nove ideje kao što je ova putem naše Globalne ekološke nagrade, a naše Europsko skladište dijelova u Belgiji je među dobitnicima zbog inovativnih rješenja na ovom području.

Učinkoviti sustavi dostave

Prijevoz dijelova i proizvoda nam pruža mnoštvo prilika za smanjenje naše ukupne emisije, u suradnji s našim partnerima u prijevozu i lancu dobave.

Tražimo načine prijevoza s manjom emisijom, koristeći pomorski i željeznički prijevoz kao alternativu cestovnom prijevozu na duge pruge. Isto je tako važno koristiti energetski učinkovita vozila, uključujući ona koja koriste alternativna goriva. Vozače potičemo u savladavanju tehnika ekološke vožnje te potičemo planiranje ruta koje omogućavaju vozilima čim učinkovitiju vožnju. Isto je tako važno najbolje iskoristiti teretni prostor vozila, izbjegavajući vožnju praznih vozila nakon isporuke i, gdje je to moguće, dostavljati izravno strankama radi izbjegavanja vožnje do i od skladišta.