- TOYOTA GAZOO Racing (TGR) ističe rezultate i mogućnosti svog jedinstvenog pristupa razvoju automobila temeljenog na motorsportu
- Uzbudljivi novi GR Yaris M Concept uključuje razvoj novog srednjepozicioniranog 2,0-litrenog, inline 4-cilindarskog, turbo motora
- TGR se vraća svojim korijenima na Nürburgring 24 sata koristeći GR Yaris s GAZOO Racing Direct Automatic Transmission
- Bez kompromisa GR Yaris Aero Package prototip nudi optimiziranu aerodinamiku, vertikalnu ručnu kočnicu i još bolje upravljačke performanse
- GR Supra A90 Final Edition donosi ultimativnu razinu performansi i uzbuđenja u najnoviju generaciju Supru
TOYOTA GAZOO Racing pomiče granice automobila
Najnoviji projekti TOYOTA GAZOO Racing (TGR) unapređuju postojeće ikone i njeguju strast prema motorsportu, dok se vraćaju korijenima svoje predanosti stvaranju stalno boljih automobila kroz motorsport.
Od svog osnutka 2007. godine, TGR provodi filozofiju izazivanja vozila do ekstrema u motorsportovima, gdje se tehnologija testira do točke pucanja, a članovi tima razvijaju mentalitet timskog rada i rješavanja problema.
Od svojih početaka na Nürburgringu, TGR je ovu filozofiju prenio na globalnu pozornicu, osvajajući svjetska prvenstva u rallyju, izdržljivostnim utrkama i rally raidovima, te prošle godine osvojivši još jedan trijumf u FIA-inim titulama proizvođača.
Za 2025. godinu, TGR uvodi još spektakularnije izazove putem ovog beskompromisnog pristupa, kao i svoju viziju daljnjeg napredovanja tehnologije i ljudi kroz nove projekte koji pomiču granice za bolje.
Kada su Akio Toyoda – poznat i kao Master Driver Morizo – i njegov mentor za vožnju, Master Driver Hiromu Naruse, 2007. godine osnovali GAZOO Racing, odabrali su Nürburgring 24 sata izdržljivosti kao najbolje ispitivanje za svoju filozofiju "ceste stvaraju ljude, a ljudi stvaraju automobile".
TGRR će se natjecati koristeći GR Yaris opremljen novorazvijenim GAZOO Racing Direct Automatic Transmission (DAT) sustavom. Taj sustav omogućuje automatske ultra-brze prijelaze u niže brzine, što vozaču omogućuje jaču koncentraciju na upravljanje, kočenje i ubrzanje, a bit će dodatno usavršen kroz zahtjeve natjecanja.
U međuvremenu, srednjepozicionirani GR Yaris M Concept nudi motor koji je još uvijek u fazi razvoja – 2,0-litreni inline 4-cilindarski turbo motor. Ovaj novi motor pomiče granice performansi i učinkovitosti, s vrlo kompaktnim dimenzijama koje pomažu u stvaranju niskog težišta.
Kroz ovakve aktivnosti razvoja automobila, TOYOTA GAZOO Racing nastoji doprinijeti potencijalnim rješenjima za mobilnost s nultom emisijom ugljika, kao i održivoj i uzbudljivoj budućnosti motorsporta. TGR unapređuje alternativne pogonske sklopove i goriva kroz natjecanja, podržavajući Toyotinu strategiju više putova, koja omogućuje kupcima smanjenje emisija gdje god živjeli.
Svi TGR-ovi programi Svjetskog prvenstva koriste održiva goriva, s 100% obnovljivim biogorivima u GR YARIS Rally1 u Svjetskom rallyju i GR010 HYBRID u Svjetskoj izdržljivosti. Čak i na izuzetno zahtjevnom Dakar rallyju, TGR je predstavio gorivo s 70% obnovljivih komponenti putem partnerstva s Repsolom.
Nastavljajući inovacije koje je Rookie Racing uveo s GR Corolla H2 trkaćim automobilom i njegovim vodikovim motorom, TGR je također pokazao potencijalnu vodikovu budućnost u rallyju i utrkivanju stvaranjem prototipova GR Yaris H2 i GR H2 Racing Concept.
U 2025. godini, TGR će nastaviti svoju predanost razvoju ljudi i tehnologija u motorsportu, dodatno izražavajući svoju filozofiju stvaranja stalno boljih automobila kroz uzbudljive izazove i pristup "vozač na prvom mjestu".
- TOYOTA GAZOO Racing (TGR) ističe rezultate i mogućnosti svog jedinstvenog pristupa razvoju automobila temeljenog na motorsportu