Odaberite

Svjetska premijera potpuno novog modela Toyota C-HR

  • Potpuno novi model dolazi nakon uspješne prve inačice Toyota C-HR, inovatora u pogledu SUV modela iz C segmenta na europskom tržištu
  • Dizajniran, projektiran i proizveden u Europi za europske kupce
  • Radikalni dizajn vanjštine stvara dojam „konceptnog automobila na cesti”
  • Moderni dizajn unutrašnjosti savršen je spoj funkcionalnosti i moderne udobnosti
  • Usmjeren na održivost, uz upotrebu recikliranih materijala i materijala koji nisu životinjskog podrijetla te s manjim ugljičnim emisijama tijekom čitavog novog procesa proizvodnje
  • Mogućnost personaliziranog korisničkog iskustva omogućuje jednostavnu i intuitivnu kontrolu i mogućnost povezivanja, uključujući novi digitalni ključ
  • Mogućnost potpuno elektrificirane vožnje s 1,8 i 2,0-litrenim hibridnim električnim motorom i 2,0-litrenim plug-in hibridnim električnim sustavima s većim dosegom vožnje samo na struju
  • Funkcija geoprostorne ograde na 2,0-litrenim PHEV modelima automatski prebacuje automobil u način rada samo na struju (EV) kad ulazi u područja s ograničenim prometovanjem gdje je vožnja dopuštena samo vozilima s niskom stopom štetnih emisija (LEZ)

 

 

Toyota C-HR: svojevrsna prekretnica za Toyotu u Europi

Plasiranje na tržište izvornog modela Toyota C-HR bio je značajan događaj, kako za Toyotu tako i za C-SUV segment vozila na europskom tržištu. Bio je to dramatičan ulazak u iznimno konkurentno tržište, model koji je bio u potpunoj suprotnosti u odnosu na klasičan stil SUV vozila s dramatičnim i oštrim rubovima, više nalik suvremenim, sportskim coupé modelima.

Uspjeh koji je ostvario svojim inovativnim izgledom pomogao je promijeniti percepciju šire javnosti o marki Toyota u Europi dodavši joj novu emotivnu dimenziju.

Potpuno nova generacija modela Toyota C-HR od svog je prethodnika preuzela izvrsnu kvalitetu i zaslužen status i otišla korak dalje primjenom avangardnog dizajna, naprednih tehnologija i nudeći širok asortiman elektrificiranih hibridnih i plug in hibridnih pogonskih sklopova veće snage, boljih voznih sposobnosti i s većim dosegom vožnje samo na struju. Novi model ujedno je snažan pokazatelj koliko predano Toyota radi na ispunjenju svog obećanja za Europu: novi model u potpunosti je dizajniran u Europi, podređen potrebama europskih kupaca i po njihovoj mjeri, a proizvodi se isključivo u Europi gdje se i sklapaju njegove visokonaponske baterije. 

Poseban dizajn koji je previđen da bude drugačiji I da se ističe, a ne da se uklopi

Upečatljiv dizajn novog modela Toyota C-HR ostaje vjeran dizajnu koji je najavljen na konceptnom modelu koji je javnosti predstavljen krajem 2022. godine. Upečatljiv dizajn vanjštine stvara dojam „konceptnog automobila na cesti”

Izvorni model Toyota C-HR srušio je norme u pogledu toga kako SUV treba izgledati sa svojim linijama nalik coupé modelima. Na novom je modelu to dodatno naglašeno i ima „super coupé” profil. Prednji kraj primjer je kako će izgledati prednji kraj novih Toyota SUV vozila, a već smo ga imali prilike vidjeti na potpuno električnom modelu bZ4X i novom modelu Prius. 

Ovaj model ostao je dizajnom vjeran konceptnom modelu Toyota C-HR koji je predstavljen krajem prošle godine, pa izgleda oštro i nalik na morskog psa, spreman za proboj prema naprijed. Tema isprepletenosti i povezanosti ističe se ispresjecanim, dijamantno rezanim linijama bočnih stranica, koje su dodatno naglašene potpuno ravnim i nevidljivim kvakama vrata (dosad neviđeno na Toyotinim modelima), što dodatno naglašava smion izgled modela i njegovu pojavu na cesti.

Toyotini timovi dizajnera i stručnjaka za aerodinamičnost, blisko su surađivali kako bi osigurali da vanjština bude aerodinamički napredna i vizualno impresivna.

Izvorni model Toyota C-HR bio je velik korak naprijed u pogledu senzorne kvalitete, a novi model ide još dalje i donosi unutrašnjost koja je još ekskluzivnija i pruža senzorne užitke na opip i vizualno je privlačna.  

Personalizirano korisničko iskustvo

Toyota je uspjela stvoriti elegantno, intuitivno i personalizirano iskustvo za korisnika s dizajnom koji premašuje očekivanja kupaca i ističe se vrijednostima koje su današnjim kupcima vrlo važne, primjerice, povezani ekosustav u automobilu zahvaljujući kojem korisnici mogu putem aplikacije na mobitelu, putem dodirnog zaslona ili upotrebom glasovnih naredbi upravljati brojnim funkcijama. Cilj je bio stvoriti pregledno, intuitivno i personalizirano iskustvo te predvidjeti sve potrebe korisnika.

Osjećaj dobrodošlice sveprisutan je već kad se vozač približi vozilu zahvaljujući vanjskim svjetlima koja se automatski uključuju zajedno s novim stražnjim svjetlima na stražnjim vratima koja su svojevrsni zaštitni znak novog modela Toyota C-HR. 

Toyota C-HR ima novi, 12,3-inčni i potpuno digitalni kombinirani zaslon (ovisno o razini opreme). Grafički prikazi oštrih su i jasnih linija, a informacije su pregledno grupirane i lako se očitavaju. Zaslon se može podešavati i vozač sam može birati koji će sadržaji imati prioritet ovisno o putovanju na koje se uputio.

Toyota C-HR bit će dostupna sa sustavom digitalnog ključa, putem kojeg će korisnik moći pristupati i pokrenuti svoje vozilo uz pomoć svog mobitela.

Sustav rasvjete pridonosi ugođaju ali i sigurnosti i povećava je: zvučna i vizualna upozorenja sustava za siguran izlazak iz vozila, eng. Safe Exit Assist, dodatno su naglašena jer se unutarnja svjetla mijenjaju u crvenu boju kako bi upozorila putnika da ne otvara vrata jer bi mogao udariti drugo vozilo ili biciklista koji mu se približava straga. Toyota C-HR prvi je model vozila marke Toyota koji je opremljen ovom dodatnom značajkom u okviru funkcije ambijentalne rasvjete.

Potpuno novi model Toyota C-HR bit će dostupan s paketom opreme za multimedijske sadržaje Toyota Smart Connect, uključujući (ovisno o razini opreme modela) osam ili 12,3-inčni dodirni zaslon, ugrađeni glasovni pomoćnik i mogućnost bežičnog povezivanja pametnog telefona putem značajke Apple CarPlay ili Android Auto. 

Sustav će emitirati informacije o dosegu u načinu rada samo na struju, kao i podatke o lokacijama na kojima je dostupno punjenje u okviru funkcije dostupnih interesnih točaka. Vlasnici će također moći upotrebljavati aplikaciju za pametni telefon MyT kako bi daljinski upravljali funkcijama vozila, uključujući klima-uređaj za grijanje ili hlađenje automobila prije kretanja na put. Napredna inovativna rješenja u potpuno novom modelu Toyota C-HR uključuju jedinstvenu u klasi funkciju automatskog parkiranja. Bit će dostupna i aplikacija koja podržava potpuno daljinsko parkiranje, dok se vozač nalazi izvan automobila, kako bi se omogućilo još preciznije manevriranje na skučenim prostorima.

Napredni sustavi za sigurnost I pomoć pri vožnji

Sve verzije novog modela Toyota C-HR bit će opremljene brojnim značajkama za aktivnu sigurnost i pomoć pri vožnji iz asortimana Toyota Safety Sense. Sam asortiman, kao i njegove funkcionalnosti, unaprijeđeni su kako bi pružali još veću zaštitu od brojnih uobičajenih rizika za nesreće i tako dodatno rasteretiti vozača i omogućiti opuštenu vožnju- Kako bi stvari bile još praktičnije, buduća ažuriranja softvera sustava obavljat će se bežično, bez potrebe za odlaskom na prodajno mjesto ili u servis.

Ključne izmjene obuhvaćaju novi sustav blokade ubrzanja, eng. Acceleration Suppression, koji usporava vozilo u slučaju naglog ubrzavanja kad automobil detektira da postoji opasnost od sudara s vozilom ispred. Osim toga, proaktivni sustav za pomoć pri vožnji, eng. Proactive Driving Assist (PDA), radi pri malim brzinama i omogućuje glatko usporavanje kad vozač makne nogu s papučice gasa dok se vozilom približi drugom vozilu ispred sebe koje se sporije kreće, ili kad ulazi u zavoj. Automobil je opremljen i sustavom servo upravljanja koji prepoznaje zavoj na cesti ispred vozila i podešava snagu upravljača kako bi pomogao vozaču da lako skrene, a da pritom ne dođe do gubitka stabilnosti.
Vlasnici će također moći sami birati u jedan od paketa u širokoj lepezi naprednih paketa za veću sigurnost automobila, uključujući značajke kao što su sustav za pomoć pri promjeni voznog traka s sa značajkom otkrivanja vozila pod pravim kutom, kamera za nadzor vozača, eng. Driver Monitor Camera (koja poboljšava performanse sustava EDSS), sustav automatskog uključivanja dugih svjetala s kamerom za regulaciju i podešavanje raspršivanja svjetlosti i (ako je to dopušteno u skladu s lokalnim zakonskim propisima) mogućnost vožnje bez upotrebe ruku za automatsko praćenje vozila ispred pri upotrebi sustava stop-start kad je gužva u prometu.

Aktivno podržavamo održivost I smanjenje ugljičnog otiska

Poduzete su opsežne mjere za smanjenje ugljičnih emisija i kako bi se maksimalno iskoristili reciklirani materijali te podržala održivost i koncept cirkularne ekonomije.

U odnosu na svog prethodnika, novi model sadrži dvostruko veću količinu reciklirane plastike koja je upotrijebljena u više od 100 različitih dijelova automobila. Između ostalog, to uključuje novu tkaninu za presvlake sjedala koja je izrađena od recikliranih PET boca.

Odbojnici su izrađeni od novog smolastog materijala koji je unaprijed obojen u kalupima, što je inovacija s kojom se predviđa smanjenje emisija CO2 za više stotina milijuna tona. Dodatne uštede ostvarene su primjenom novog automatiziranog postupka bojenja upotrebom boja na bazi vode te novog materijala koji nije životinjskog podrijetla kao alternative za kožu, a kojim je presvučeno kolo upravljača.

Poduzete su određene mjere i pri dizajniranju i u rabljenoj tehnologiji kako bi se smanjila težina vozila, uključujući nove vrste čelika veće čvrstoće i novi panoramski krov. Fiksni panoramski krov ima premaze niskih emisija koji smanjuju prodiranje infracrvene svjetlosti, čime se održava toplina u putničkom prostoru tijekom zime i sprečava da u njemu temperatura postane previsoka za sunčanih dana ljeti. Time je izbjegnuta potreba za ugradnjom klasičnog sjenila za sunce, zahvaljujući čemu je težina automobila smanjena za 5 kg, prostor za glavu povećan je za 3 cm, a upotreba klimatizacije za održavanje udobne temperature je smanjena.

Četiri elektrificirana pogonska sklopa

Potpuno novi model Toyota C-HR odmah će biti dostupan s četiri elektrificirana pogonska sklopa, što pokazuje koliko je daleko na putu ka ostvarenju ugljične neutralnosti Toyota odmakla. Toyota vjeruje kako su različite opcije nužne kako bi se kupcima omogućio pristup pristupačnim i praktičnim vozilima koja omogućuju ubrzano smanjivanje emisija CO2 odmah i koja pridonose uspješnom prelasku na mobilnost uz nula emisija.

Asortiman u ponudi sadrži 1,8 i 2,0-litreni hibridni električni (HEV) model i 2,0-litreni plug-in hibridni električni (PHEV) model. Osim toga, bit će dostupna 2,0-litrena HEV varijanta s opcijom inteligentnog pogona na sve kotače (AWD-i).

Novi modeli opremljeni su najnovijom, petom generacijom Toyotine tehnologije koja jamči vodeću u klasi kombinaciju veće snage i manjih emisija, što zadovoljava potrebe i prioritete kupaca koji najviše kupuju vozila iz C segmenta.

Hibridni pogonski sklop s 1,8-litrenim motorom u potpunosti je fokusiran na ekološke performanse, a istovremeno je puno snažniji od aktualnog 1,8-litrenog hibridnog električnog modela Toyota C-HR. Hybrid 200 još je snažnija opcija, a njegova veća izlazna snaga dodatno poboljšava iskustvo vožnje hibridnog modela pružajući istovremeno učinkovitost u pogledu potrošnje koja je bez premca.

Plug-in hibrid s 2,0-litrenim motorom, najbolji sustav u klasi, ima dvostruki DNK: s lakoćom omogućuje vožnju u načinu rada samo za struju za svakodnevne potrebe i iznimno učinkovite hibridne električne performanse za dulja putovanja.

Osim toga, sustav omogućuje značajno opušteniju vožnju bez stresa samo na struju uz vrlo konkurentni domet, a ima i bolju regeneraciju (eng. Regeneration Boost) koji pruža iskustvo pri vožnji nalik onom „s jednom papučicom” s tri razine rada za lakše probijanje gradom u prometnim gužvama.

Automatski se i podešava način vožnje kako bi se optimizirala energetska učinkovitost i maksimalno iskoristile sve mogućnosti za obnavljanje energije dok se vozi rutom koju je odabrao navigacijski sustav automobila.

Agilnost I izvrsna razina upravljivosti

Svaki je aspekt dinamičkih performansi Toyote C-HR detaljno analiziran kako bi se osigurala poboljšanja i zadržala reputacija agilnosti i spretnosti po kojoj je poznat raniji model. Novi pogonski sklopovi kalibrirani su za postizanje intuitivnih performansi pri ubrzavanju i višu razinu kontrole, a upotreba gasa i odaziv vozila izravnije su povezani, što povećava razinu samopouzdanja vozača i omogućuje još zabavniju vožnju. Ovjes, kočnice i sustav upravljanja također su redizajnirani i posebno ugođeni za postizanje izvrsnog balansa između dinamičnosti vozila, udobnosti pri vožnji i razine odaziva.

Premijerna izdanja modela Toyota C-HR

Novi Toyota C-HR bit će predstavljen široj javnosti u dva specijalna premijerna izdanja s najvišim razinama opreme i u najelegantnijem izdanju.

GR SPORT Premiere Edition sadržavat će elegantne dodatke s oznakom GR, uključujući uzorak prednje rešetke s G-mrežom, 20-inčne naplatke kotača novog dizajna, oznaku GR, ukrasne elemente u crnoj „Liquid Black” boji na središnjoj konzoli i sportska prednja sjedala s logotipom GR utisnutim u naslone za glavu. Srebrna boja Precious Silver, zaštitni znak modela, dvobojna je kombinacija s krovom i stražnjim krajem automobila u kontrastnoj crnoj boji, a bit će dostupne i druge boje. Oprema uključuje „head-up” zaslon i JBL premium sustav ozvučenja.

Model High Premiere Edition ima dvobojnu vanjštinu u kombinaciji sa blijedo žutom bojom Sulphur, a bit će dostupne i druge boje. U putničkom prostoru bit će sjedala od perforirane kože s ukrasnim proštepima u kontrastnoj blijedo žutoj boji Sulphur, „head-up” zaslon i panoramski krov.

Sa svojim dizajnom nalik na konceptni model, besprijekornim digitalnim iskustvom za korisnika, potpuno elektrificiranim asortimanom pogonskih sklopova i hitroj i spretnoj dinamici pri vožnji, novi Toyota C-HR posjeduje sve potrebne kvalitete da zadrži poziciju ikonskog modela, privuče nove kupce i učvrsti poziciju marke Toyota u Europi.