Performanse marki i modela
Toyota je 2021. godine povećala svoj udio na globalnom tržištu za 0,6 postotnih bodova na 6,3%, dok je prodaja porasla za 9% na 1.003.859. Na najprodavanije modele marke, modele Corolla, Yaris i
RAV4, otpada 55% te vrijednosti. Sveukupno, za taj porast zaslužna su hibridna električna vozila u obimu od 58% (+ 5,0 postotnih bodova na godišnjoj razini) i 69% (+ 6,0 postotnih bodova) u Zapadnoj Europi.
Među istaknutim modelima je i novi Yaris Cross iz kategorije kompaktnih SUV vozila. U travnju 2021. godine najavljena je potpuno nova podmarka bZ (kratica od imena Toyotine strategije
„Beyond Zero“ – povrh nulte emisije), izrađena na platformi eTNGA, a u prosincu 2021. uslijedila je i europska premijera prvog baterijskog električnog modela bZ4X.
Prodaja Lexusa povećala se za 2% na godišnjoj razini i ostvaren je tržišni udio u sektoru premium vozila od 2,3%. Na najprodavanije modele marke, Lexus UX, Lexus NX i Lexus RX, otpada 81% te vrijednosti.
Sveukupno gledano, hibridna električna vozila predstavljaju 61% sveukupne prodaje u Europi, sa zabilježenim povećanjem na 96% u Zapadnoj i Srednjoj Europi.