Modeli s pogonom na sve kotače imaju odvojene elektromotore od po 80 kW koji pogone prednju i stražnju osovinu. XMODE pruža mogućnost odabira načina pogona u skladu s uvjetima vožnje; na raspolaganju su postavke za snijeg/blato, duboki snijeg i blato (do 20 km/h), te Grip Control (nadzor prianjanja) za iznimno teške terenske uvjete (do 10 km/h).
Sustav steer-by-wire (posredno upravljanje)
bZ4X će biti prva serijska Toyota s ponudom sustava posrednog upravljanja (steer-by-wire) – One Motion Grip – koji će u Europi biti predstavljen naknadno. Uklanjanjem mehaničkih spojeva između obruča upravljača i prednjih kotača, ovaj elektronički sustav precizno namješta kut zakreta kotača u skladu s vozačevim namjerama, osiguravajući pritom više prostora za noge, poboljšavajući slobodu u odabiru položaja za vožnju te olakšavajući ulazak i izlazak iz vozila. Tradicionalni obruč upravljača je zamijenjen upravljačem One Motion Grip, što upravljanje čini mekšim i lakšim, bez potrebe za križanjem ruku pri zakretanju. Krajnji položaj upravljača ima kut od svega 150 stupnjeva.
Zahvaljujući činjenici da nema fizičkog spoja u sustavu, s guma se ne prenose neželjene vibracije, ali vozač ipak dobiva važnu povratnu vezu s površine kolnika. Osjećaj na upravljaču je poboljšan zahvaljujući neovisnom nadzoru momenta zakretanja upravljača čija karakteristika se mijenja u skladu s odabranim načinom pogona.
Krov kao solarni panel
Doseg vožnje bZ4X-a je moguće povećati korištenjem opcijskog krova kao solarnog panela. On hvata sunčevu energiju uz nultu emisiju i nulti trošak za proizvodnju električne energije kojom puni pogonsku bateriju automobila. Moguće ga je koristiti kada je automobil upaljen ili ugašen, a Toyota je izračunala da, tijekom godine, može prikupiti dovoljno struje za prelazak 1.800 km.
Nova generacija Toyota Safety Sense
bZ4X će uživati pogodnosti treće generacije sklopa Toyota Safety Sense s novim i poboljšanim funkcijama radi osiguravanja zaštite u još široj paleti najčešćih opasnih situacija u prometu. Može djelovati kao partner vozaču u ostvarivanju krajnjeg cilja društva mobilnosti: „nula žrtava i ozljeda u prometnim nesrećama“.
Povećanjem područja otkrivanja radara s milimetarskim valovima i kamere, poboljšano je djelovanje svake pojedine funkcije. Nove funkcije uključuju unapređenje sustava predsudarne zaštite radi prepoznavanja vozila iz suprotnog smjera i vozila koja se ubacuju, sprečavanje ubrzanja pri maloj brzini i pomoć pri zaustavljanju u nuždi. Povrh toga, bit će dostupan i novi multimedijski sustav s osvježavanjem softvera preko zraka (OTA).
Toyota Beyond Zero
bZ4X je prvi model u Toyotinoj novoj podmarki bZ – čije ime dolazi od „beyond Zero“ (povrh nule) izražavajući Toyotinu predvodničku ulogu u zaštiti okoliša koju je zauzela 1997. pionirskim modelom elektrificirane mobilnosti, izvornim Priusom, prvim serijskim hibridnim električnim automobilom na svijetu.
Predstavljanje modela bZ4X osnažuje Toyotin multitehnološki pristup u zadovoljavanju različitih zahtjeva za mobilnost ponudom cijele palete elektrificiranih vozila, uključujući HEV, PHEV, BEV i FCEV. Toyota namjerava smanjiti CO2 proizvodima koji se lako koriste i privlačni su kupcima, a ove tehnologije će pridonijeti ostvarenju cilja ugljične neutralnosti.
Nulta emisija je samo dio Toyotinih planova – kao što to zorno pokazuje „beyond“ (povrh, više od) u bZ. Toyota je ustrajna u pružanju sve bolje mobilnosti za sve, proizvodima i uslugama koji poboljšavaju užitak vožnje, povećavajući sigurnost svih sudionika u prometu i pomažući u stvaranju boljih društava širom svijeta.
bZ4X je u potpunosti usmjeren na čovjeka, oblikovan kako bi pomogao strankama u prelasku na BEV bez kompromisa i nepraktičnosti, te uz maksimalne pogodnosti u pogledu dizajna, performansi i iskustva vlasništva koji su sastavni dio čistih električnih vozila – nastavljajući povrh očekivanja stranke.