Toyota je predvodnik u segmentu A u Europi te je posvećena budućnosti ovog segmenta. Kako bi ta budućnost bila najatraktivnija, Toyota je zadužila ED² da pretvori u stvarnost svoju europsku viziju A segmenta. ED² je Toyotin europski dizajnerski studio smješten u blizini Nice, na francuskoj Azurnoj obali. Zadatak im je bio sagledati A segment na novi način. Definirati i zamišljati što bi segment A mogao biti za europske stranke, ispunjavajući njihove potrebe i želje. Pri tome, trebalo je dokazati da automobili koji se tradicionalno nazivaju „početnim modelima“, svejedno mogu biti predvodnici po istaknutom dizajnu.
„Modelom Aygo X prologue smo, vjerujem, pokazali da mali automobil ipak može imati veliku i odvažnu osobnost“ (Ken Billes, Pomoćnik glavnog dizajnera ED²).
Daljnji razvoj legendarnog izgleda
Od predstavljanja 2005., Aygo, Toyotin najpristupačniji automobil, svojom zaigranošću i veseljem zavodi i osvaja mlade, progresivne kupce.
„Veselje i zaigranost su uvijek bili srž Aygoa. Sada smo u njegov DNK dodali prstohvat ljutog začina“ (Lance Scott, Direktor dizajna ED²).
Obraćajući se publici osjetljivoj na dizajn, Aygov živahni karakter i dinamika vožnje su privukli brojne nove europske kupce Toyoti. Ali, jedinstveni DNK i istaknuti položaj Aygoa se uvijek oslanjaju na to da budu ispred svoje konkurencije. Više nego ikada, nove Toyotine stranke zahtijevaju darovitost, posebnost i priliku za isticanje osobnog stava. Oslanjajući se na položaj legende dizajna u segmentu A, ED² je nakanio oblikovati automobil upravo za njih.